Polecane artykuły

  • 1
wtorek, 12 kwiecień 2016 10:44

Nieuczciwa konkurencja

Istniejąca od niedawna spółka Global Cosmetics wprowadziła na rynek kosmetyki łudząco podobne do produkowanych od lat przez Laboratorium Kosmetyczne Joanna.

Próby wykorzystywania nieuczciwych praktyk rynkowych stosowane są na całym świecie. Nowi producenci podszywając się pod uznane marki, wizerunki i loga liczą na dezorientację nabywców, których percepcja wzrokowa w pierwszej kolejności ogarnia ogólną wizualizację opakowań i kolorystykę etykiet. To kwestia przyzwyczajenia, więc spojrzenie na nazwę producenta schodzi na dalszy plan, najczęściej dopiero po dokonaniu zakupu.

 Podszywanie się pod cudzy wizerunek pociąga dumping cenowy, a co za tym idzie - niższą jakość wytwarzania. Nieświadomy nieuczciwości konsument wybierze ofertę tańszą, myśląc, że to promocja dotychczas kupowanego przez niego dobrego wyrobu.

Laboratorium Kosmetyczne Joanna od ponad 30 lat produkuje różnorodny asortyment kosmetyków profesjonalnych do pielęgnacji włosów. Nieustannie doskonaląc produkty, dostosowując je do indywidualnych potrzeb zarówno kobiet, jak i mężczyzn, zbudowała utrzymujące się zaufanie klientów.

Global Cosmetics Sp. z o.o., o której trudno uzyskać jakiekolwiek informacje, wprowadziła na rynek szampony w niemal identycznych opakowaniach, w jakich sprzedawane są produkty Laboratorium Kosmetycznego Joanna, oraz z trudnymi do odróżnienia etykietami (podobna grafika, kolorystyka i jej rozmieszczenie).

Z oburzeniem przyjęliśmy wiadomość o pojawieniu się na rynku szamponów do włosów na pierwszy rzut oka nieróżniących się opakowaniami i elementami graficznymi od naszych produktów. Takie postępowanie jest niezgodne nie tylko z uczciwymi praktykami biznesowymi, ale też z prawem. Postępowanie Global Cosmetics uznajemy za celowe i bezprawne wykorzystanie naszego wizerunku i marki do demoralizacji rynku oraz podważania naszej renomy. Mając powyższe na uwadze upoważniliśmy naszą kancelarię prawno-patentową do podjęcia stosownych działań względem spółki Global Cosmetics – mówi Marek Łaskowski, dyrektor zarządzający Laboratorium Kosmetycznym Joanna.

Biuro Prasowe Laboratorium Kosmetycznego Joanna

 

 

Czytany 1918 razy

Artykuły powiązane

  • Najnowsze sposoby na blizny i rozstępy ze świata high-tech Najnowsze sposoby na blizny i rozstępy ze świata high-tech

    Poczciwe kremy i tradycyjne masaże? Nie tylko! Choć w drogeriach nadal można znaleźć mniej więcej takie same środki na cellulit i blizny, jak kilkanaście lat temu, to w gabinetach medycyny estetycznej wszystko zmienia się w błyskawicznym tempie. Przeczytaj o laserze frakcyjnym CO2 i innych!

  • Zabieg ONDA - prawdziwy pogromca tłuszczu Zabieg ONDA - prawdziwy pogromca tłuszczu

    Od dłuższego czasu zastanawiasz się nad tym, jak zrzucić swoje zbędne kilogramy? Chcesz zawalczyć o własną sylwetkę jednak nie masz pojęcia, w jaki sposób tego dokonać? Jeśli tak to doskonale się składa. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem. Na jego łamach dowiesz się większej ilości informacji niezbędnych do zrealizowania zamierzonych efektów.

  • Stylizacja rzęs - co należy wiedzieć przed udaniem się na zabieg? Stylizacja rzęs - co należy wiedzieć przed udaniem się na zabieg?

     Przedłużanie rzęs staje się coraz bardziej popularnym zabiegiem w salonach kosmetycznych. Jego efekty w porównaniu z użyciem tradycyjnej maskary czy domowym przyklejaniem kępek nie mają sobie równych.

  • Gotowa na sylwestra Gotowa na sylwestra

    Za chwilę powitamy nowy, 2020 rok! Jeszcze czas, choć coraz go mniej. Spokojnie, zdążysz! Dzięki kilku prostym zabiegom pielęgnacyjnym w sylwestrową noc poczujesz się jak prawdziwa królowa balu. Nawet, jeśli zaczniesz się szykować za pięć dwunasta.

  • Wszystko, co warto wiedzieć o szczoteczkach sonicznych do twarzy Wszystko, co warto wiedzieć o szczoteczkach sonicznych do twarzy

    Szczoteczki soniczne to w ostatnich latach jedno z największych odkryć w kosmetycznym świecie. Rozwój nowych technologii zaowocował ogromną wręcz rewolucją w kwestiach związanych z pielęgnacją i oczyszczaniem skóry naszej twarzy. Największym uznaniem cieszą się soniczne gadżety szwedzkiej marki Foreo.