czwartek, 24 wrzesień 2015 08:59

Jesienna eksplozja koloru Golden Rose

Uczestniczki konferencji niemal w komplecie Uczestniczki konferencji niemal w komplecie

Podczas konferencji prasowej w siedzibie Hajoty Press Club firma Golden Rose zaprezentowała jesienne nowości kosmetyki kolorowej. Prezentacji towarzyszyły pokazy makijażu oraz stylizacji paznokci.

Golden Rose oferuje szeroką gamę kosmetyków, wprowadzając do sprzedaży nowości na każdą porę roku. Nie inaczej było i tym razem w gościnnych progach Hajoty Press Club na warszawskich Starych Bielanach.

Jakie trendy przewiduje i promuje na najbliższe miesiące Golden Rose do upiększania cery, podkreślania oczu, ust i stylizacji paznokci?

Jeśli chodzi o cerę, to szczególnie wskazane będzie uwydatnianie kości policzkowych poprzez konturowanie i, delikatne muśnięcie bronzerem oraz dodanie połysku, aby osiągnąć efekt „panienki z dobrego domu”.

Ultra graficznymi oczami musi zawładnąć mrok osiągnięty kreską klasycznej czerni; dla nieśmiałych pań – smoky eye, dla odważnych - wszystkie chwyty dozwolone, np. czerwona kreska wykonana konturówką do ust.

Usta: do wyboru. Albo w soczystej czerwieni, albo w ciemnym burgundzie lub śliwce, albo mroczne, gotyckie, albo – lekko błyszczące, naturalne – jak u pensjonarki.

Paznokcie. W tej materii mamy istną feerię możliwości. Metal w wersji glamour (srebro, złoto, granat), biel z czernią, styl nude i wszelkie wzory: kreski, kółka, księżyce i co bardziej wymyślne abstrakcyjne formy.

Nowości. Od kilku rodzajów zmywaczy do makijaży, mleczek, toników przez metaliczne linery, kredki do powiek po 17 kredek do ust z wysokimi zawartościami pigmentów oraz całą gamę lakierów do paznokci.

Powyższa teoria została poparta praktyką. Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, wykonała na twarzach wszystkich dziennikarek uczestniczących w konferencji indywidualnie dopasowane makijaże, a Agnieszka Kowalczyk fachowo wystylizowała ich paznokcie.

Wypięknione panie dziennikarki z animuszem częstowały się daniami lanczowymi, popijały czerwone wino, wesoło gawędziły, ciesząc się chwilą relaksu w gościnnych podwojach, także w ogrodzie, Hajoty Press Club.

Monika Pac-Iskandar, prezes Hajoty Press Club, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Firmą Kosmetyczną Loton oraz z producentem kosmetyków naturalnych Nacomi.

Salon konferencyjny w Hajoty Press Club 

Agnieszka Kowalczyk stylizuje paznokcie red. Małgorzaty Fijałkowskiej z „Avanti”

Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, udziela porad i wykonuje najmodniejsze makijaże na nadchodzący sezon

Lunch na tarasie

Yoko przygląda się Monice Pac-Iskandar – prezes Hajoty Press Club i Tamarze Gotowickiej – redaktor naczelnej „Kosmetyki i Kosmetologii”

Red. Agnieszka Stolarska z „Informacji Handlowych”, która ma na ustach szminkę Golden Rose Vision Lipstick nt 119, zostawia jej ślad na policzku Moniki Pac-Iskandar – prezes Hajoty Press Club

Czytany 2713 razy

Artykuły powiązane

  • Pędzelki do zdobień na paznokciach Pędzelki do zdobień na paznokciach

    Rok 2017 charakteryzuje się m.in nieograniczoną wyobraźnią dla stylistek paznokci. Klasycznie pomalowane paznokcie, czy tak niegdyś popularny french manicure w bieżącym roku stały się de mode.

  • Skin care Expert™ SNAKE marki FLOSLEK Laboratorium Kobiecą Marką Roku 2017! Skin care Expert™ SNAKE marki FLOSLEK Laboratorium Kobiecą Marką Roku 2017!

    Kobieca Marka Roku – Klasa i Styl to kolejny – po Qltowym Kosmetyku – tytuł, jakim wyróżniono produkty Laboratorium Kosmetycznego FLOSLEK w tym roku. Tym razem nagrodzona została linia kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy SKIN care EXPERT™ SNAKE!

  • Precyzyjne krycie zaczerwienień i niedoskonałości Precyzyjne krycie zaczerwienień i niedoskonałości

    Piękny makijaż pozwala podkreślić urodę kobiety i zatuszować drobne niedoskonałości skóry. Dzięki dobrze dobranym kosmetykom może on przetrwać cały dzień lub wieczór intensywnej zabawy. Jednym podstawowych kosmetyków kolorowych, które powinny znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety jest podkład. Przy drobnych niedoskonałościach skóry warto wybierać podkład kryjące o lekkiej konsystencji, które będą dobrze trzymały się skóry bez rozmazywania się czy efektu „wałkowania”.

  • Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company.

  • Czas na urlop…ale nie dla włosów! Czas na urlop…ale nie dla włosów!

    Latem nasze włosy wymagają szczególnej uwagi. Zwłaszcza w czasie urlopu nie możemy zapominać o ich odpowiedniej ochronie i pielęgnacji. W przeciwnym razie bardzo szybko przekonamy się jak szkodliwe dla nich są wysoka temperatura czy promieniowanie słoneczne. Co zrobić, aby włosy latem nie uległy znacznemu osłabieniu radzi ekspert Anna Kuznetsova – specjalista trycholog z kliniki Dr Beata Dethloff.