Polecane artykuły

  • 1

czwartek, 24 wrzesień 2015 10:59

Jesienna eksplozja koloru Golden Rose

Uczestniczki konferencji niemal w komplecie Uczestniczki konferencji niemal w komplecie

Podczas konferencji prasowej w siedzibie Hajoty Press Club firma Golden Rose zaprezentowała jesienne nowości kosmetyki kolorowej. Prezentacji towarzyszyły pokazy makijażu oraz stylizacji paznokci.

Golden Rose oferuje szeroką gamę kosmetyków, wprowadzając do sprzedaży nowości na każdą porę roku. Nie inaczej było i tym razem w gościnnych progach Hajoty Press Club na warszawskich Starych Bielanach.

Jakie trendy przewiduje i promuje na najbliższe miesiące Golden Rose do upiększania cery, podkreślania oczu, ust i stylizacji paznokci?

Jeśli chodzi o cerę, to szczególnie wskazane będzie uwydatnianie kości policzkowych poprzez konturowanie i, delikatne muśnięcie bronzerem oraz dodanie połysku, aby osiągnąć efekt „panienki z dobrego domu”.

Ultra graficznymi oczami musi zawładnąć mrok osiągnięty kreską klasycznej czerni; dla nieśmiałych pań – smoky eye, dla odważnych - wszystkie chwyty dozwolone, np. czerwona kreska wykonana konturówką do ust.

Usta: do wyboru. Albo w soczystej czerwieni, albo w ciemnym burgundzie lub śliwce, albo mroczne, gotyckie, albo – lekko błyszczące, naturalne – jak u pensjonarki.

Paznokcie. W tej materii mamy istną feerię możliwości. Metal w wersji glamour (srebro, złoto, granat), biel z czernią, styl nude i wszelkie wzory: kreski, kółka, księżyce i co bardziej wymyślne abstrakcyjne formy.

Nowości. Od kilku rodzajów zmywaczy do makijaży, mleczek, toników przez metaliczne linery, kredki do powiek po 17 kredek do ust z wysokimi zawartościami pigmentów oraz całą gamę lakierów do paznokci.

Powyższa teoria została poparta praktyką. Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, wykonała na twarzach wszystkich dziennikarek uczestniczących w konferencji indywidualnie dopasowane makijaże, a Agnieszka Kowalczyk fachowo wystylizowała ich paznokcie.

Wypięknione panie dziennikarki z animuszem częstowały się daniami lanczowymi, popijały czerwone wino, wesoło gawędziły, ciesząc się chwilą relaksu w gościnnych podwojach, także w ogrodzie, Hajoty Press Club.

Monika Pac-Iskandar, prezes Hajoty Press Club, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Firmą Kosmetyczną Loton oraz z producentem kosmetyków naturalnych Nacomi.

Salon konferencyjny w Hajoty Press Club 

Agnieszka Kowalczyk stylizuje paznokcie red. Małgorzaty Fijałkowskiej z „Avanti”

Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, udziela porad i wykonuje najmodniejsze makijaże na nadchodzący sezon

Lunch na tarasie

Yoko przygląda się Monice Pac-Iskandar – prezes Hajoty Press Club i Tamarze Gotowickiej – redaktor naczelnej „Kosmetyki i Kosmetologii”

Red. Agnieszka Stolarska z „Informacji Handlowych”, która ma na ustach szminkę Golden Rose Vision Lipstick nt 119, zostawia jej ślad na policzku Moniki Pac-Iskandar – prezes Hajoty Press Club

Czytany 3025 razy

Artykuły powiązane