Polecane artykuły

  • 1

piątek, 19 czerwiec 2015 11:53

Holistic Club nagrodzony w konkursie Loyalty Awards 2014

Loyalty Awards 2014 to pierwszy w Polsce plebiscyt, w którym profesjonaliściw budowaniu lojalności klientów nagradzali najlepsze projekty w zakresie działań lojalnościowych realizowane na polskim rynku w poprzednim roku. Zadaniem kapituły konkursu było wyłonienie zwycięzców w pięciu kategoriach:

najlepszy program lojalnościowy w segmencie handlowym (B2C), najlepszy program lojalnościowy w segmencie usług (B2C), najlepszy program lojalnościowy skierowany do partnerów biznesowych, najlepszy program lojalnościowy wprowadzony w danym roku oraz najlepszy program lojalnościowy roku. Konkurs Loyalty Awards został przeprowadzony przez Blue Business Media – organizatora VI branżowej konferencji Poland & CEE Customer Loyalty Summit, która od wielu lat odbywa się w Krakowie.

Projekt marki Dr Irena Eris nominowany był w dwóch kategoriach tj. najlepszy program lojalnościowy w segmencie usług oraz najlepszy program lojalnościowy wprowadzony w poprzednim roku. Kapituła konkursu doceniła HOLISTIC CLUB i uznała go za najlepszy program lojalnościowy wprowadzony w 2014 roku. Partnerem odpowiedzialnym za przygotowanie projektu i stałe zarządzanie nim jest spółka Sodexo Benefits and Rewards Services, która w ramach Kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie specjalizuje się m.in. w kompleksowej realizacji akcji wsparcia sprzedaży. W ramach współpracy z Dr Irena Eris Sodexo dostarcza platformę internetową Sodexo Performance Suite, która zapewnia mechanizm naliczania punktów przez konsumentów oraz umożliwia między innymi komunikację z uczestnikami, bieżącą analizę przebiegu projektu i raportowanie wyników.

Cieszymy się i jesteśmy dumni, że nasz unikalny w segmencie dóbr luksusowych program został dostrzeżony przez profesjonalistów i zyskał tytuł „Najlepszego programu lojalnościowego wprowadzonego w 2014 roku”. Planujemy rozwijać ten projekt, a nagroda to kolejny dowód na to, że Klubowicze HOLISTIC CLUB uczestniczą w wyjątkowej akcji dla konsumentów, na czym bardzo nam zależało” – powiedziała Magdalena Pawłowska, Kierownik ds. PR marek Dr Irena Eris i Pharmaceris i Kierownik Projektu HOLISTIC CLUB.

Gratulujemy marce Dr Irena Eris tak dużego sukcesu. Cieszymy się, że mogliśmy dołożyćdo niego własną cegiełkę. Nagrody zdobywane przez naszych Klientów to również ogromne wyróżnienie dla Sodexo oraz motywacja do ciągłego doskonalenia naszych produktów i rozwoju oferty” – powiedział Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo.

HOLISTIC CLUB został wprowadzony na rynek w lutym 2014 roku. Ponad rok od startu program ma już przeszło 10 000 Klubowiczów. Jego mechanizm zakłada nagradzanie uczestników punktami za korzystanie z usług Kosmetycznych Instytutów i Hoteli SPA zarządzanych przez firmę oraz za zakup kosmetyków. Zgromadzone punkty są wymieniane na nagrody, wybierane przez uczestników z katalogu przygotowanego specjalnie na potrzeby akcji. Do Klubowiczów HOLISTIC CLUB trafiają wybrane produkty i usługi oferowane wyłącznie w ramach marki Dr Irena Eris, takie jak: vouchery rabatowe, kosmetyki pielęgnacyjne i do makijażu oraz upominki z logo marki, np.: tekstylia SPA, upominki z limitowanych kolekcji itp. Szczegóły programu dostępne są na stronie http://www.club.drirenaeris.com/.

Czytany 799 razy

Artykuły powiązane