Polecane artykuły

  • 1

poniedziałek, 27 kwiecień 2015 11:13

Narodowe piękno– uwierz w siebie z Dove

Jesteś piękna! Uwierz w to, cudowna Dziewczyno! Nieważne ile masz lat, jakiej jesteś narodowości, ani jaki masz typ urody. Nie liczy się także to, ile kresek wskazuje Twoja waga ani obwód ciała. Wiesz dlaczego? Bo piękno jest w Tobie – w Twojej głowie, pozytywnym nastawieniu do świata i innych ludzi, a także pewności siebie.

Kanony piękna kreowane przez współczesne media to reklamowa papka – za wzór „piękna” stawiane są sylwetki, które w rzeczywistości nie istnieją. Dlatego porównywanie się do wizerunków prezentowanych w mediach jest ogromnym błędem. Jakiś czas temu przeprowadzone zostały badania nad figurą lalki Barbie – pokazały one, iż gdyby w rzeczywistości istniała dzieczyna o jej proporcjach – natychmiast by umarła. Jej szyja bowiem złamałaby się pod ciężarem głowy, a stopy okazałyby się za krótkie – natychmiast by się wywróciła. Także oczy okazują się zupełnie nienaturalnej wielkości, a obwód talii spowodowałby zmiażdżenie wszystkich narządów wewnętrznych. Dlaczego więc na siłę na każdym kroku propoaguje się nieistniejący ideał, niszczący życie tak wielu z nas? Nie wiadomo, lecz przypuszczać można, iż kryją się za tym cele czysto marketingowe, mające za zadanie postawić działanie produktu bądź ubrania w lepszym świetle – jako przynoszącego cudowne efekty.

Słyszałaś zapewnie nieraz, że Polki uchodzą za najpiękniejsze kobiety na świecie – ta opinia nie wzięła się przecież znikąd, prawda? Marka Dove jakiś czas temu postanowiła oglosić rozpoczęcie nowej kampanii zatytułowanej „NaroDove piękno”. Odpowiedzieć ma ona na pytanie, czym dla nas, Polek jest piękno, a także służyć ma za inspirację do dojrzenia go w sobie. Najnowsze badania marki pokazały, iż jedynie 6 procent (!) z nas uważa się za piękne, a 59 % ledwie za...przeciętne! Dziewczyny, dlaczego tak nisko się oceniacie?

Twarzą kampanii została znana, lubiana i cały czas pozytywnie nastawiona do otoczenia – Dorota Wellman, lecz założeniem pomysłodawców kampanii jest, aby możliwość przyłączenia się do niej miała każda z Pań. Wystarczy wejść na stronę www.idoveyou.pl/narodovepiekno oraz wyrazić swoje poparcie dla kampanii poprzez kliknięcie „popieram”. Jeśli zechcą – mogą zaprezentowac własny manifest i uzupełnić zdanie „Jestem piękna, bo...”.

Rozpoczęcie akcji zaplanowano na 11 maja – do tego czasu, moja Kochana Czytelniczko masz jeszcze sporo czasu aby zastanowić się, co uważasz w sobie za piękne. Pamiętaj : piękno to nie tylko „książkowe” wymiary, ale także Twój uśmiech i ogromne serce! Do dzieła!

 

 

Czytany 5664 razy

Artykuły powiązane

  • Kawior – luksusowy składnik kremów. Jak wpływa na cerę? Kawior – luksusowy składnik kremów. Jak wpływa na cerę?

    Kawior to nie tylko znany od tysiącleci przysmak. To również znakomite źródło składników odżywczych dla skóry.

  • Moc cząsteczki monojonowej Moc cząsteczki monojonowej

    Nie o mikrocząsteczkach, nie o nanocząsteczkach lecz o technologii monojonowej w kosmetologii i innowacyjnym podejściu do minerałów w suplementacji diety mówiliśmy podczas konferencji prasowej spółki Invex Remedies w siedzibie IMR advertising by PR.

  • Nowoczesne oprogramowanie do salonów kosmetycznych Nowoczesne oprogramowanie do salonów kosmetycznych

    Prowadzenie własnego salonu kosmetycznego to dla wielu osób spełnienie marzeń o niezależności zawodowej i finansowej. Jednak już po otworzeniu biznesu okazuje się, że trzeba ogarnąć wiele rzeczy oprócz tego, co kocha się najbardziej.

  • Epilacja laserowa - skuteczna i bezbolesna metoda depilacji? Epilacja laserowa - skuteczna i bezbolesna metoda depilacji?

    Nieskazitelnie gładkie nogi to marzenie wielu kobiet, niestety codzienne korzystanie z jednorazowych maszynek do golenia bywa dosyć uciążliwe. W takich sytuacjach najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zabiegu epilacji, czyli trwałego usuwania zbędnego owłosienia przy pomocy lasera. Czy warto zdecydować się właśnie na tę metodę? Jakie są przeciwwskazania do wykonania zabiegu?

  • I miejsce w Hicie Kosmetycznym dla Żelu do powiek i pod oczy ze świetlikiem i algami I miejsce w Hicie Kosmetycznym dla Żelu do powiek i pod oczy ze świetlikiem i algami

    Niezmiernie miło nam poinformować, że Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i algami zdobył I miejsce w konkursie HIT Kosmetyczny w kategorii kosmetyków aptecznych, organizowanym przez miesięcznik Dobre Rady!