Polecane artykuły

  • 1

poniedziałek, 14 grudzień 2015 13:15

Gotowe na Sylwestra z Joanną

Kolędy śpiewają aktorzy Paweł Góralski i Bartosz Hołownia Kolędy śpiewają aktorzy Paweł Góralski i Bartosz Hołownia

Pod patronatem Laboratorium Kosmetycznego Joanna dziennikarki ze wszystkich liczących się mediów uczestniczyły w konferencji prasowej zatytułowanej Gotowe na Sylwestra VI.

W grudniową środę dziennikarskie spotkanie „Gotowe na Sylwestra” połączone z konferencją prasową oraz autorskim lunchem miało miejsce po raz szósty.

Kąpiele solankowe, seria hialuronowa, masła do ciała o różnych zapachach, farby do włosów i seria prebiotyczna kosmetyków bez parabenów, barwników, alergenów, SLES i SLS, przeznaczona dla osób z problemami skórnymi, ze skłonnością do alergii i atopii – to główne merytoryczne inspiracje konferencji prasowej.

Maja Kiżys, brand manager w Laboratorium Kosmetycznym Joanna, prezentując produkty, szczególną uwagę zwróciła na nowe kosmetyki prebiotyczne, przy okazji wyjaśniając różnicę pomiędzy probiotykami a prebiotykami.

Modne w tym sezonie stylizacje włosów w kok oraz w loki na głowach dziennikarek wykonała Monika Zieleniucha, właścicielka Pracowni Urody.

Oprawę artystyczną zapewnili aktorzy. Paweł Góralski, występujący w musicalu „Mamma Mia”, przy gitarowym akompaniamencie Bartka Hołowni, wykonał kilka kolęd i piosenek związanych z Bożym Narodzeniem.

Powiedzieć, że spotkanie zgrabnie i dowcipnie moderował aktor Patryk Bartoszewski, to nic nie powiedzieć. Patryk najpierw, ku ogólnemu zadowoleniu, zachęcił dziennikarki do wspólnego odśpiewania kolędy „Cicha noc”. Później odważnie pozwolił Monice Zieleniusze na eksperyment stylizacyjny na swoich włosach, ale z wdziękiem odmówił, gdy pojawiła się groźba zmiany ich koloru.

Igor Cichocki, jako Święty Mikołaj, rozdawał dziennikarkom prezenty, a śnieżynka Yoko radośnie naszczekiwała, trenując głos przed wigilijnym przemówieniem.

Różnorodność i wyborność świątecznych dań lunchowych wieńczyły pastelowe galaretki z Wodzisławia, przybrane lukrowanymi choinkami i czapeczkami św. Mikołaja. A wino łagodnie rozjaśniało umysły…

Maja Kiżys, brand manager Laboratorium Kosmetycznego Joanna, mówi o nowościach marki

Monika Zieleniucha, właścicielka Pracowni Urody, rozwija hydroloki na głowie red. Beaty Aduckiewicz. Komentuje aktor Patryk Bartoszewski

Igor Cichocki, jako św. Mikołaj, ochoczo dwoi się i troi, aby jak najszybciej obdarować wszystkich prezentami od firmy Joanna

Beata Kwaśny, redaktor naczelna Face & Look, obok Tamary Gotowickiej, redaktor naczelnej Kosmetyki i Kosmetologii, nadają ton degustacji

Jak co roku mamy choinkę, tym razem prosto z węgierskiego lasu

Czytany 3461 razy

Artykuły powiązane