piątek, kwiecień 26, 2024
sobota, 12 czerwiec 2021 19:26

Foliopaki - rozwiązanie idealne dla sklepów internetowych

foliopaki foliopaki https://t-pack.pl/foliopaki

Do kosztów prowadzenia sklepu internetowego wlicza się wiele rzeczy.

Jedną z nich są koszty związane z wysyłka i opakowaniem produktów, które są dostarczane klientom. Warto je optymalizować wybierając odpowiedni rodzaj opakowania produktu, który jednocześnie będzie tani, a także pozwoli właściwie zabezpieczyć przesyłany towar. Jakie opcje do wyboru mają właściciele sklepów internetowych? Czy opakowanie foliowe to dobre rozwiązanie?

Na co zwrócić uwagę przy przygotowywaniu towarów do wysyłki?

Satysfakcja klienta z zakupionego towaru będzie zależeć od kilku czynników. Przede wszystkim musi on do niego dotrzeć w całości, bez żadnych uszkodzeń. Dlatego tak ważne jest to, aby odpowiednio go zapakować i wybrać sprawdzoną firmę kurierską.

Właściciele biznesów e-commerce mają kilka możliwości do wyboru. Jedną z najchętniej wybieranych są klasyczne tekturowe pudełka lub koperty wykonane z tektury falistej. Coraz popularniejsze stają się także foliopaki, wykonane z grubej folii. Oprócz zewnętrznego opakowania trzeba pamiętać także o tym, żeby w środku właściwie zabezpieczyć towar przed wysyłką. W tym celu często używa się wypełnień wykonanych kulki styropianowej, folii bąbelkowej, form styropianowych czy ciętej tektury falistej.

Czy warto zdecydować się na opakowania foliowe?

Tak jak to zostało wyżej wspomniane, jednym z chętniej wybieranych rozwiązań są foliopaki. Ale czy faktycznie warto się na nie zdecydować? Jak się okazuje, są to produkty, które wykonane są ze stosunkowo grubej folii odpornej na działanie czynników atmosferycznych. Warto też wspomnieć, że są dość odporne na rozerwania. Można też zamówić foliopaki z nadrukiem np. logo firmy czy hasłem nawiązującym do jej działalności. Warto jednak pamiętać, że samo opakowanie foliowe może być niewystarczające, w przypadku niektórych produktów, wówczas wewnątrz foliowej koperty warto umieścić dodatkowe zabezpieczenie produktu, np. wyżej wspomnianą kształtkę styropianową lub zdecydować się na owinięcie go folią bąbelkową.