piątek, kwiecień 19, 2024
poniedziałek, 05 październik 2020 12:41

Wskazówki, dzięki którym przeprowadzisz skuteczną kampanię notyfikacji push

Push-Ad Push-Ad

Notyfikacje push to wciąż całkiem świeże narzędzie marketingowe, cechujące się najwyższym poziomem CTR. Nie oznacza to, że należy je traktować jako marketingowy samograj. Wciąż możesz zrobić bardzo wiele, aby Twoja kampania prowadzona z pomocą tego narzędzia była jeszcze skuteczniejsza. Oto przydatne wskazówki!

Skorzystaj z segmentacji klientów

W odróżnieniu od newsletterów i innych, już nieco archaicznych form komunikacji z klientem, notyfikacje push pozwalają na wstępie dokonać segmentacji subskrybentów. Oznacza to w praktyce, że możesz wysyłać powiadomienia wyłącznie do klientów o określonych cechach demograficznych, ale również zainteresowanych poszczególnymi kategoriami produktów i usług. Wykorzystaj ten potencjał, aby poprawić efekty swojej kampanii.

Dopracuj wysyłane komunikaty

Osobną kwestię stanowi treść wysyłanych przekazów. Stawiaj na proste, rzeczowe komunikaty i koniecznie używaj języka korzyści. Odbiorcy powinni natychmiast je docenić, aby chętnie odwiedzić Twoją stronę lub landing page i dowiedzieć się więcej. Nie rezygnuj z kreatywności, tworząc komunikat, ale zadbaj, aby forma nie przysłoniła treści. Możesz również odwołać się do emocji swoich odbiorców albo poinformować ich o czasowym charakterze promocji.

Przeprowadź testy A/B, aby optymalnie wykorzystać budżet

To, jakie komunikaty są skuteczne, zazwyczaj pokazuje dopiero praktyka. Zadbaj o swój budżet marketingowy i, zanim rozpoczniesz właściwą część kampanii, przeprowadź testy A/B. Dzięki temu pilotażowi przeprowadzonemu na małej grupie odbiorców dowiesz się, które komunikaty są dla nich najatrakcyjniejsze, a przede wszystkim skłaniają do podjęcia określonego działania.

Użyj geolokalizacji

Pamiętaj, że notyfikacje push to narzędzie, które pozwala na uwzględnienie geolokalizacji. Możliwość jej wykorzystania będzie szczególnie istotna, jeśli prowadzisz biznes również stacjonarnie, a w strategii sprzedażowej stosujesz lokalne promocje.

Wykorzystaj sprawdzonego klienta web-push

Zanim jednak przystąpisz do tworzenia skutecznej kampanii marketingowej, wybierz narzędzie, które pozwoli Ci maksymalnie wykorzystać potencjał notyfikacji. Jedną z opcji stanowi Push-Ad – klient web push, przy użyciu którego szybko stworzysz dobrze zaplanowaną kampanię, a jednocześnie skorzystasz z wielu ciekawych możliwości, na przykład AdPop  – innowacyjnej wtyczki zwiększającej sprzedaż.

Szukasz więcej ciekawych inspiracji dotyczących notyfikacji push? Zapoznaj się z blogiem i poradnikami dostępnymi na stronie: https://push-ad.com/.