Jedynym problemem jest to, że nie jest to tak proste. Jak zawsze, istnieje wiele przeszkód, które czają się za rogiem. Oto 3 rzeczy, które należy rozważyć podczas optymalizacji kampanii remarketingowych B2B.
1. Nie używaj tej samej strony docelowej dwa razy
Czy dwukrotne powtarzanie tej samej rzeczy kiedykolwiek przekonało osobę do zrobienia czegoś, czego nie zrobiła po pierwszym zapytaniu? Prawdopodobnie nie. Tak samo jest ze stronami docelowymi.
Szczególnie w długich cyklach zakupowych B2B, klienci potrzebują wielu punktów styku z markami i za każdym razem, trzeba im udostępnić więcej informacji, aby popchnąć ich w kierunku dna lejka sprzedaży.
2. Tworzenie najlepszych reklam
Tak więc, masz strony docelowe skonfigurowane, teraz wszystko, czego potrzebujesz, to kierować użytkowników z powrotem na swoją stronę internetową. Brzmi bardzo prosto. Wystarczy stworzyć kilka reklam w różnych rozmiarach i udostępnić je? To jest jeden sposób, aby to zrobić. Jednak, aby uzyskać najwięcej użytkowników i nakłonić ich do powrotu na stronę internetową, warto pozwolić im zdecydować, jakie reklamy wolą.
Oto jak to zrobić:
Stwórz 4 warianty reklamy o rozmiarze 250x250px. Ta reklama jest świetna do testowania, ponieważ uzyskuje najwięcej wyświetleń w GDN. Jeśli nie masz projektanta lub agencji można uzyskać reklamy tworzone przez takie platformy jak Vivasend.pl.
3. Dodaj listy remarketingowe dla reklam wyszukiwania (RLSA) do istniejących kampanii
Listy RLSA umożliwiają pozycjonowanie wyników wyszukiwania przed poprzednimi użytkownikami strony. Ten nie w pełni wykorzystywany kuzyn remarketingu displayowego jest niezwykle potężnym narzędziem zapewniającym, że użytkownicy ponownie odwiedzą Twoją stronę dokładnie w momencie, w którym szukają jednego z Twoich produktów za pośrednictwem Google lub Bing.