piątek, 26 luty 2021 18:06

Na co bez dwóch zdań goście zwrócą uwagę w Twoim hotelu?

Ręcznik plażowy Ręcznik plażowy

Wybór hotelu to jedna z najważniejszych decyzji, która potem może zaważyć na naszej satysfakcji z upragnionych wakacji. Na co zwrócić uwagę wybierając miejsce na nocleg? Czy opinie o hotelach jeszcze mają jakieś znaczenie i o czym mówią nam gwiazdki?

 

Liczba gwiazdek wciąż sugeruje standard ośrodka

Choć wydaje się, że liczba gwiazdek, jakimi może pochwalić się hotel nieco traci na znaczeniu, to jednak da się na tej podstawie wysunąć pewne oczekiwania względem obiektu. Przy danej liczbie gwiazdek hotel musi np. wymieniać ręczniki i sprzątać pokoje z określoną częstotliwością, czy też umożliwiać gościom dostęp do basenu. Im więcej gwiazdek ma hotel, tym goście mają wyższe oczekiwania, ale na pewno przejrzą też opinie gości na temat utrzymywania określonych standardów.

Dostęp do hotelowej restauracji i menu w niej

W hotelach restauracja jest już właściwie standardem, którego oczekuje przecięty urlopowicz. Poza walorami smakowymi, nieco bardziej wybredni goście mogą zwrócić uwagę na możliwości kompozycji posiłków dla wegan, alergików, czy innych grup mających specyficzne upodobania kulinarne. Jeżeli nie Twój hotel nie aspiruje do miejsca obleganego przez turystów kulinarnych, to kuchnia w Twoim hotelu powinna być po prostu bardzo dobra jakościowo i najlepiej regionalna. Nawet laicy lubią świeże, smaczne jedzenie i chętnie próbują potraw charakterystycznych dla danego regionu.

Parking – koniecznie dostępny i w cenie pobytu

Nie ma nic bardziej irytującego niż brak miejsca parkingowego w miejscu pobytu. Kręcenie się w koło i szukanie dziury, by móc porzucić auto to marnowanie czasu, który należy spędzić na wypoczynku, a nie frustrowaniu się. Takie miejsce koniecznie powinno być pod nadzorem. Stróż zapewni nie tylko bezpieczeństwo pojazdów, ale też zabezpieczy przed stawianiem aut przez osoby, które nie są gośćmi hotelu, ale np. przyjechali pozwiedzać okolicę, czy poleżeć na pobliskiej plaży.

Dodatkowa oferta atrakcji

Dodatkowymi atrakcjami organizowanymi przez hotel łatwo przyciągnąć potencjalnych klientów. Ludzie przyjeżdżają na wakacje wypocząć i nie myśleć. Chcą mieć wszystko podane na tacy, ale nie zastanawiać się jak zorganizować sobie dzień. Zorganizowane wycieczki, w których gość martwi się tylko o to, by stawić się przy autobusie w momencie dojazdu. Atrakcyjna oferta na wieczorny relaks podczas zabiegów Spa. Animacje dla dzieci, by rodzice mogli bez obaw spuścić ich z oczu i wypocząć choć chwilę nie martwiąc się o nie. Tematyczne wieczorki taneczne lub filmowe pozwolę się wyszaleć i spędzić czas w sposób inny niż zwykle, a także zintegrować się z innymi ludźmi. Możliwości jest mnóstwo. Organizowanie atrakcji, to nie tylko magnes na klientów, ale też potężne, dodatkowe źródło przychodów dla hotelu.

Ręcznik plażowy, parawan, parasol – dodatki mają znaczenie

Ręcznik plażowy, parawan, parasol, czy nawet akcesoria do kąpieli dla dzieci powinny być oczywistym dodatkiem w pokojach hotelowych ośrodków położonych nad wodą, szczególnie jeśli posiadają one własny basen lub plażę. Dzięki temu goście nie muszą zabierać ze sobą ręcznika kąpielowego, czy koca z pokoju, ani pakować na wyjazd dodatkowych sprzętów. Co ważne, te rzeczy nie muszą znajdować się w standardowym wyposażeniu każdego pokoju. Spokojnie mogą być do wypożyczenia przy recepcji, plaży, czy nad basenem, np. w zamian za wymianę na kartę hotelową. Takie rozwiązanie, z jednej strony zabezpiecza hotel przed utratą przedmiotów, a z drugiej strony nie zmusza do niepotrzebnych inwestycji, bo przecież nie każdemu jest wszystko potrzebne. Ręcznik plażowy ma nam zapewnić wygodę podczas opalania, czy po prostu leżenia nad basenem. W związku z tym jest może być nieco węższy i na pewno będzie dłuższy, tak byśmy mogli się na nim spokojnie wyciągnąć. Parawan  i parasol skutecznie osłonią przed wiatrem i słońcem, a zabawki kąpielowe ucieszą każde dziecko i dadzą odrobinę wytchnienia opiekunom.