Polecane artykuły

  • 1

piątek, 11 styczeń 2019 17:12

Psychologia klienta - co zrobić, aby przyciągnąć do siebie ludzi

Świat dynamicznie się zmienia, a wraz z nim ludzie. Moda przemija, telefony są coraz lepsze, a jedzenie bardziej wymyślne. Żeby spełnić oczekiwania innych, trzeba iść do przodu. Dlatego tak ważnym jest przeniesienie biznesu na płaszczyznę online. To pierwszy krok do robienia reklamy, zdobycia większej ilości klientów i ułatwienia sobie (i innym) życia. Drugim krokiem jest inwestycja w program do rezerwacji wizyt.

Era “niekontaktowych”

Aktualnie, ludzie w większości są introwertykami, dlatego nienawidzą rozmawiać przez telefon. Nie bez powodu wymyślono SMS-y, messengera czy inne komunikatory, które pozwalają porozumiewać się bez otwierania ust. Nie jesteś w stanie sprawdzić, ile klientów zrezygnowało z twoich usług tylko przez to, że musieliby doprowadzić do bezpośredniej konfrontacji. Dlatego warto rozejrzeć się za programem do rezerwacji wizyt, który udostępni im możliwość umówienia się przez internet.

Cyfrowa więź

Większość systemów do umawiania wizyt wychodzi naprzeciw aktualnym potrzebom twoich klientów. Możliwość wysyłania powiadomień SMS-owych, które przypominają o nadchodzącej wizycie, to najpopularniejsza funkcja występująca w większości z nich. Wiele oferuje szablony wiadomości na różne okazje: święta, urodziny, ważne wydarzenia - to nie tylko sprawia uśmiech na twarzy klienta, ale również buduje jego więź z firmą. Co ważne, możesz także sam dostosować swoją ofertę do potrzeb osób, które korzystają z twoich usług - wystarczy znaleźć do tego program, który zapisuje informacje o klientach i bada ich preferencje. Możliwości jest mnóstwo, a każda z nich przyciąga kolejnych internautów.

Opinia najlepszą reklamą

Zakup programu do rezerwacji daje jeszcze więcej korzyści, w tym możliwość otrzymania pisemnej opinii od klienta. Im więcej dobrych recenzji, tym więcej klientów - w ten sposób twój salon zyskuje renomę, która sama w sobie jest reklamą. Ludzie chętniej wybierają salony z dużą ilością komentarzy, dlatego na samym początku warto zadbać, żeby po dokonaniu wizyty zostawili swoją ocenę. Można ich do tego zachęcić, dając określoną zniżkę na kolejną wizytę, jeśli tylko zostawią opinię. Warto jednak pamiętać, że najlepszą wizytówką salonu są świetnie wykonane usługi i miły personel. Do takich miejsc zawsze chce się wracać.

Czytany 89 razy

Artykuły powiązane

  • Kameralne wesele – czy warto się na nie decydować? Kameralne wesele – czy warto się na nie decydować?

    Kiedyś wielkie i bardzo huczne wesela były czymś, na co Państwo Młodzi decydowali się najczęściej. Teraz uroczystości tego typu odchodzą do lamusa.

  • Pożyczki na wyciągniecie ręki Pożyczki na wyciągniecie ręki

    Znalezienie odpowiedniego rozwiązania w przypadku problemów finansowych jest ogromnym wyzwaniem.

  • Reklama non stop, czyli podświetlane szyldy, pylony, witacze Reklama non stop, czyli podświetlane szyldy, pylony, witacze

    Stworzenie skutecznej reklamy to niemała sztuka, powinna ona bowiem spełniać szereg warunków. Ma być ciekawa, estetyczna, oryginalna, a na dodatek dostępna dla jak największej liczby potencjalnych klientów, tak często, jak to możliwe. Na przykład przez całą dobę..?

  • Materiały reklamowe na najwyższym poziomie – warto o to zadbać! Materiały reklamowe na najwyższym poziomie – warto o to zadbać!

    Dobra jakość druku, to w przypadku większości przedsiębiorstw nie tylko kwestia specyfiki sprzętu do drukowania, jaki jest używany na co dzień. Chodzi również o to, żeby wszelkie ulotki, katalogi, plakaty itd., których przygotowanie zleca się producentowi materiałów reklamowych, pomagały budować odpowiedni wizerunek firmy.

  • Jaki zamek antywłamaniowy wybrać do drzwi? Jaki zamek antywłamaniowy wybrać do drzwi?

    By zapewnić pełne bezpieczeństwo w domu, należy zadbać o właściwy wybór oraz montaż zamków do drzwi, które będą osadzone w równie solidnych drzwiach.