piątek, marzec 29, 2024
czwartek, 20 kwiecień 2017 11:31

Jak wyróżnić się w Internecie?

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i nie za bardzo interesujesz się marketingiem internetowym, mogłeś słyszeć pewnie nieraz sformułowanie "pozycjonowanie w internecie" i zastanawiałeś się, co to właściwie znaczy.

 

Pierwsza uwaga na start - "pozycjonowanie w internecie" to skrót myślowy, bo tak naprawdę chodzi o pozycjonowanie stron w internecie, a jeszcze dokładniej w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google.
Co to jest to pozycjonowanie? To nic innego, jak działania, które mają na celu zwiększyć widoczność twojej strony internetowej w wyszukiwarkach, czyli krótko mówiąc, żeby pokazywały się wyżej w wynikach przeglądania. Kiedy użytkownik wpisuje wyszukiwaną frazę lub wyrażenie, wyszukiwarki automatycznie dopasują ich zdaniem najlepiej pasujące wyniki.

Warto zadbać, żeby Twoja strona była wysoko, bo dzięki temu więcej osób trafi na twoją stronę, a w najlepszym przypadku spodoba im się na tyle, że będą chcieli zostać i przeglądać ją coraz częściej. Czy kiedykolwiek sprawdzałeś drugą, trzecią lub dalszą stronę wyników w Google?

Pozycjonowanie w internecie, a zwłaszcza pozycjonowanie sklepów jest bardzo ważną i prężnie rozwijającą się gałęzią marketingu internetowego.
Jeśli chcesz zwiększyć ruch na stronie swojego sklepu internetowego, warto żebyś zapoznał się z podstawowymi zasadami marketingu internetowego i optymalizacji. Jest kilka czynników, które pomogą Tobie zoptymalizować Twoją stronę internetową.
Po pierwsze, sprawdź jak przegląda się Twoją stronę internetową na innych urządzeniach - na telefonie komórkowym lub tablecie. Jeśli twoja strona nie jest zoptymalizowana pod kątem przeglądania na tych urządzenia, jesteś przegrany na starcie. Ale głowa do góry! Nie jest trudno naprawić to niedopatrzenie.

Kolejna wskazówka - zwróć uwagę na treści, które zamieszczasz na swojej stronie. Jakich słów kluczowych używasz? Jak formułujesz naglówki? To właśnie dobrze dobrane słowa kluczowe są kluczem do sukcesu SEO, czyli właśnie dobrze dokonanego pozycjonowania.

Zwróć też uwagę na to jak nazywają się podstrony, czy treści do nich przypisane są intuicyjne z ich tytułami.
To tylko garść krótkich porad, które warto wprowadzić na start, ale pamiętaj, że to znacznie obszerniejszy temat.