Poznaj zasady popularności w sieci
Kiedy szukamy czegoś w Internecie, podświadomie wpisujemy wyszukiwaną frazę w Google. Wyszukiwarka ta stała się tak bardzo popularna, że używamy jej, gdy tylko pomyślimy, żeby coś wyszukać. Google istnieje od 1998 roku, ale szturmem podbiło cały rynek i stało się głównym graczem. Oczywiście istnieją takie wyszukiwarki, jak Bing, Yahoo, czy DuckGoDuck, ale są znacznie mniej popularne od Google. Z tego powodu każdy, kto ma jakikolwiek portal, chce być jak najwyżej w wynikach wyszukiwania googloweskiej wyszukiwarki. Im wyżej jesteś w Google, tym Twoja strona jest częściej odwiedzana.
Doskonale widać to na przykładzie sklepów, które wydają naprawdę spore kwoty, by być na pierwszych miejscach. Przekłada się to dość widocznie na wyniki sprzedaży, dlatego pozycja w Google jest dla wielu firm jedną z najważniejszych rzeczy, jeśli chodzi o marketing internetowy.
Jak to osiągnąć?
Dostanie się na pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google nie jest wcale tak łatwe, jak mogłoby się wydawać. Powodem takiego stanu rzeczy są przede wszystkim zmiany algorytmu Google. Według oficjalnych informacji Google zmienia zwój algorytm 600 razy w ciągu roku. Jeśli podzielimy to na miesiące, to wychodzi, że algorytm zmienia się 50 razy w ciągu jednego miesiąca!
Oczywiście są profesjonalne firmy takie jak https://redmond.pl/, które zajmują się profesjonalnym pozycjonowaniem i marketingiem internetowym i to właśnie z ich oferty najlepiej skorzystać.