Polecane artykuły

  • 1
środa, 10 czerwiec 2015 09:10

Warsztaty Piękna Golden Rose dla finalistek konkursu Miss Polonia Studentek Łodzi 2015

Finalistki konkursu w koszulkach Golden Rose Finalistki konkursu w koszulkach Golden Rose

Marka Golden Rose była partnerem Beauty zakończonego właśnie konkursu Miss Polonia Studentek Łodzi 2015. Jako ekspert kobiecej urody firma zorganizowała dla uczestniczek Warsztaty Piękna, będące częścią przygotowań do gali finałowej konkursu. Odbyła się ona w sobotę 23 maja 2015 roku w Centrum Promocji Mody Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Spośród 15 finalistek wybrano również Miss Golden Rose Polska – została nią Martyna Rybka, studentka logopedii Uniwersytetu Łódzkiego (zdobyła również tytuł pierwszej wicemiss w tym konkursie).

Misją firmy Golden Rose, która już od dziesięciu lat dba o urodę Polek, jest wprowadzanie na rynek coraz doskonalszych kosmetyków do makijażu, idealnie dopasowanych do szczególnych wymagań każdego typu urody. Marka chce sprawić, by każda kobieta umiała odnaleźć w sobie piękno i podkreślić swoje największe atuty perfekcyjnym makijażem. Przypomina też, że źródeł piękna powinnyśmy szukać w sobie w każdym wieku i że nie dotyczą one tylko urody fizycznej – równie ważna jest nasza osobowość. Kobietom trzeba to uświadamiać jak najczęściej i jak najwcześniej. A że marka Golden Rose stara się zawsze być tam, gdzie w grę wchodzi uroda i edukacja, uczestniczyła też aktywnie w poszukiwaniach najpiękniejszej studentki Łodzi, czyli miasta, w którym ma swoją siedzibę.

W wyborach i w Warsztatach Piękna Golden Rose wzięły udział reprezentantki wszystkich łódzkich uczelni, zarówno tych publicznych, jak i prywatnych: Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Medycznego, Akademii Sztuk Pięknych, Politechniki Łódzkiej, Akademii Muzycznej, Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu, Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej.

W czasie Warsztatów Piękna wizażystki Golden Rose pomagały finalistkom określić ich typ urody, dobrać najlepsze kosmetyki i umiejętnie je zastosować. Chociaż mogłoby się wydawać, że prezentowana przez dziewczyny uroda nie wymaga poprawek, to jednak zawsze można wyglądać lepiej – przekonywały. I pokazywały, jak to zrobić, wykorzystując pędzel, gąbkę i własne palce. Uczestniczki na zakończenie mogły same ocenić efekty swojej pracy – po własnoręcznym wykonaniu makijażu miały za zadanie zrobić sobie selfie. Ale to nie wszystko – drugie zdjęcie musiało być autoportretem, który uchwyci finalistkę w trakcie aktywności fizycznej. To był prawdziwy sprawdzian nie tylko dla kandydatek, ale również dla kosmetyków i ich odporności na... trudne warunki atmosferyczne i wysiłek.

Uczestniczki miały do dyspozycji wszystkie kosmetyki marki (a jest ich naprawdę mnóstwo), a do pomocy − jej najlepsze wizażystki, wśród nich również Martę Pawlik-Antoniak, która często ma okazję popularyzować Golden Rose w mediach. O kosmetykach opowiadała również Urszula Sypniewska – Koordynator ds. Marketingu i PR firmy Golden Rose.

Tytuł Miss Polonia Studentek Łodzi 2015 r. zdobyła Regina Wojciechowska, studentka dziennikarstwa Uniwersytetu Łódzkiego.

Czytany 1907 razy

Artykuły powiązane

  • Makijaż Geometric New Year Makijaż Geometric New Year

    Tegoroczny Sylwester powitajmy z geometrycznym makijażem na powiekach od Affect Cosmetics. Trend cut crease to nie nowość w makijażu, ale powraca, przeżywając co jakiś czas swój prawdziwy renesans. Jak żaden inny pozwala podkreślić oko, jeżeli poeksperymentujemy z kolorem i kreską.

  • Marka Revlon i jej kultowe kosmetyki do makijażu Marka Revlon i jej kultowe kosmetyki do makijażu

    Revlon to jedna z największych światowych marek zajmujących się produkcją kosmetyków do makijażu. Historia jej rozpoczęła się w roku 1932, kiedy to bracia Charles i Joseph Revson wraz z chemikiem Charlesem Lachmanem zaczęli produkować lakier do paznokci, który nie zawierał barwników, a pigmenty, przez co z miejsca stał się produktem bardzo pożądanym na rynku.

  • Profesjonalny makijaż każdego dnia Profesjonalny makijaż każdego dnia

    Żeby codzienny makijaż stał się dla nas nie tylko obowiązkiem, ale i przyjemnością, sięgnijmy po rewelacyjną paletę prasowanych cieni do powiek In The Spotlight od AFFECT COSMETICS.

  • Makijaż oczu 2018: jasne cienie do powiek w palecie to trend! Makijaż oczu 2018: jasne cienie do powiek w palecie to trend!

    Cienie do powiek w jasnych odcieniach to trend na sezon wiosna/lato 2018. Odchodzimy już od ciężkich, mocnych kolorów, które królowały zimą. Teraz stawiamy na lekkość i kobiecość!

  • Matowe usta od Golden Rose Matowe usta od Golden Rose

    Jeśli spytać kobiety bez jakiego kosmetyku nie wyobrażają sobie życia, zdecydowana większość z pewnością odpowiedziałaby - bez pomadki. Zwyczaj barwienia ust obecny jest w naszej kulture od tysięcy lat i trudno się spodziewać, że potrafilibyśmy dziś z tego zrezygnować. Pomadka w jednej chwili potrafi całkowicie odmienić nasz wygląd - dodać pewności siebie, przyciągnąć uwagę, optycznie powiększyć usta albo po prostu sprawić, że poczujemy się lepiej.