Polecane artykuły

  • 1

poniedziałek, 04 grudzień 2017 16:04

IMR świątecznie ze Starą Mydlarnią

Mikołaj Maciej gra i śpiewa kolędy Mikołaj Maciej gra i śpiewa kolędy

Feeria aromatów kosmetyków połączona z pokazem ich zastosowania, bukiet zapachów autorskich potraw, kolędy śpiewane przez św. Mikołaja i naręcza prezentów pod prawdziwą choinką – to oprawa świątecznego lunchu prasowego przygotowanego w siedzibie IMR advertising by PR dla Starej Mydlarni.

 Starą Mydlarnię, dziś firmę o zasięgu międzynarodowym, w 2001 roku założyła Sylwia Brzuska, łącząc pasję oraz miłość do piękna i natury. Gama kosmetyków Starej Mydlarni pozwala pielęgnować twarz, ciało, włosy, a aromatyczne olejki tworzą doskonałe dopełnienie relaksu w domowym Spa. We wszystkich kosmetykach połączono tradycję i ekologię z nowoczesnymi rozwiązaniami, a bezpieczeństwo ich stosowania jest sprawdzane pod kątem mikrobiologicznym, fizykochemicznym, dermatologicznym oraz użytkowym.

Ważną część naszej działalności stanowi produkcja całkowicie ręcznie wytwarzanych mydeł w blokach: glicerynowych i roślinnych vege, które można kroić w dowolne kształty. Klienci, kobiety i mężczyźni, w naszych kosmetykach cenią naturalność, aktywne surowce, również z polskich ziół z ekologicznych upraw, które dobroczynnie działają na skórę. Poza tym, pięknie pachną i są bardzo apetyczne – mówi Sylwia Brzuska.

Podczas konferencji prasowej dziennikarze mieli możliwość poznać i wypróbować niemal sto aromatycznych produktów Starej Mydlarni, zaprezentowanych przez Agnieszkę Lisińską i Natalię Okeke.

Monika Zieleniucha, właścicielka Pracowni Urody i Wioletta Marciniak, na twarzach i rękach kilku dziennikarek wykonały zabiegi o działaniu oczyszczającym, regenerującym, relaksującym i odmładzającym. Również broda św. Mikołaja została poddana specjalistycznemu działaniu zestawu Citrus Wood For Men.

Jak na świąteczne spotkanie przy naturalnej choince przystało, św. Mikołaj Maciej, akompaniując sobie na gitarze, zaśpiewał kilkanaście kolęd ochoczo wspomagany wielogłosem zebranych. Po koncercie drugi św. Mikołaj Igor wręczył mnóstwo prezentów skomponowanych z kosmetyków Starej Mydlarni.

Wielosmakowy i wielobarwny poczęstunek, jak zwykle, był koncepcyjnym dziełem Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR.

 

Monika Iskandar zaprasza do degustowania potraw swojego autorstwa

Monika Zieleniucha, właścicielka Pracowni Urody i Wioletta Marciniak przystępują do pracy

Sylwia Brzuska, właścicielka Starej Mydlarni, demonstruje kosmetyki

Tuż przed zabiegami kosmetykami Starej Mydlarni

Lidia Lewandowska, redaktor naczelna Wirtualnych Kosmetyków żegna się z Moniką Iskandar

Czytany 145 razy

Artykuły powiązane

  • Koszulę z jakiego materiału wybrać? Koszulę z jakiego materiału wybrać?

    Warto zwracać uwagę na skład koszuli umieszczony na metce i warto wiedzieć, z czym należy się liczyć z perspektywy jej późniejszego użytkowania. Dostępnych jest mnóstwo materiałów a popularne są też tkaniny z ich mieszanek. Każdy z nich ma swoje zalety i wady a żeby ułatwić następne zakupy w tym artykule zostały opisane 4 najczęściej spotykane.

  • Florystyczne dekoracje na imprezy okolicznościowe Florystyczne dekoracje na imprezy okolicznościowe

    Zorganizowanie udanego przyjęcia, wiąże się z koniecznością uwzględnienia wielu istotnych kwestii. Trzeba między innymi zadbać o ładny wystrój sali. Sporo osób decyduje się na ozdoby kwiatowe i choć to dość uniwersalny pomysł, uzyskanie oryginalnego efektu jest jak najbardziej możliwe.

  • Dlaczego warto zamawiać oryginalne bukiety Dlaczego warto zamawiać oryginalne bukiety

    Czy kupowanie bukietu w ostatniej chwili przed jego wręczeniem to dobry pomysł? W końcu kwiaciarni, zwłaszcza w dużych miastach nie brakuje, więc po co zajmować się tym wcześniej? Jest jeszcze jeden plus – pewność, że kwiaty są świeże. Ale czy rzeczywiście najlepiej stawiać na wariant polegający na wybieraniu ich w pośpiechu?

  • Kim jest jubiler i jak wygląda jego praca? Kim jest jubiler i jak wygląda jego praca?

    Wiele osób chciałoby wiedzieć, co jubilerzy tak naprawdę robią w swojej codziennej pracy. Warto w pierwszej kolejności uzmysłowić sobie, kim są jubilerzy. Jest on w rzeczywistości rodzajem artysty. Jego praca wymaga od niego doskonałej wyobraźni, poczucia estetyki i doskonałego wyczucia dotykowego.

  • Wszystkie promocje w jednym miejscu. To jest Kupino! Wszystkie promocje w jednym miejscu. To jest Kupino!

    Wszyscy zdążyliśmy się przyzwyczaić do istnienia porównywarek cen sklepów internetowych. Nadal jednak chętnie dokonujemy zakupów w sklepach tradycyjnych i chętnie korzystamy z bieżących promocji – zarówno gdy mowa o produktach spożywczych, jak i o rozmaitych dobrach przydatnych w życiu codziennym, Czy trzeba regularnie odwiedzać różne sklepy, by być na bieżąco z promocjami? Na szczęście nie!