Obecnie z serwisu społecznościowego LinkedIn korzysta ponad 400 milionów osób. Dzięki niemu możemy stworzyć własne konto, podobnie jak na Facebooku, możemy należeć do różnych grup, a także możemy komunikować się z innymi. To pozwala na dzielenie się ciekawymi informacjami i rozszerzenie swojej sieci kontaktów.
Firmy bardzo często korzystają z LinkedIn także w celu promocji. Podobnie jak na Facebooku, możemy tutaj docierać do różnych odbiorców, aby prezentować im swoją ofertę i zachęcać do skorzystania właśnie z niej. Jak możemy to zrobić?
Stwórz swoją sieć kontaktów
Im więcej kontaktów, tym szerszy zasięg publikowanych przez ciebie treści. Właśnie dlatego warto zadbać o zbudowanie swojej wartościowej sieci kontaktów, która będzie pomagała w rozprzestrzenianiu informacji reklamowych.
Zastosuj pozycjonowanie
Także LinkedIn może być używany jako wsparcie działań SEO, głównie pozycjonowania stron internetowych. Przy opisywaniu swojej firmy oraz w innych treściach zadbajmy o wykorzystanie odpowiednich słów kluczowych, które będą odnosiły się do prowadzonej przez nas działalności oraz lokalizacji.
Dziel się swoją wiedzą
Jeżeli jesteś specjalistą w danej dziedzinie, możesz także dzielić się z innymi swoją wiedz. Dzięki temu możesz zostać influencerem, czyli osobą, która na skutek swojej wiedzy i doświadczenia oddziałuje na decyzje podejmowane przez inne osoby. Możesz publikować treści także na swoim blogu firmowym i linkować do niego na LinkedIn. W ten sposób klienci będą chętnie odwiedzali twoje strony i częściej będą kupować twoje produkty i usługi.
Więcej informacji o wykorzystaniu LinkedIn w marketingu znajdziesz na stronie publicrelations.pl, który skupia się na trendach w PR. Wspólnie z publicrelations.pl możesz jeszcze skuteczniej promować się on-line!