Polecane artykuły

  • 1

wtorek, 02 maj 2017 12:58

Czy LinkedIn może być przydatny w kampanii marketingowej?

Serwis społecznościowy pod nazwą LinkedIn skupia się przede wszystkim na biznesie. Dzięki niemu możemy łatwiej zwierać kontakty zawodowe, poszukiwać dla siebie pracy, dowiadywać się o nowościach branżowych. To także jeden z kanałów prowadzenia działań marketingowych.

 

Obecnie z serwisu społecznościowego LinkedIn korzysta ponad 400 milionów osób. Dzięki niemu możemy stworzyć własne konto, podobnie jak na Facebooku, możemy należeć do różnych grup, a także możemy komunikować się z innymi. To pozwala na dzielenie się ciekawymi informacjami i rozszerzenie swojej sieci kontaktów.

Firmy bardzo często korzystają z LinkedIn także w celu promocji. Podobnie jak na Facebooku, możemy tutaj docierać do różnych odbiorców, aby prezentować im swoją ofertę i zachęcać do skorzystania właśnie z niej. Jak możemy to zrobić?

Stwórz swoją sieć kontaktów

Im więcej kontaktów, tym szerszy zasięg publikowanych przez ciebie treści. Właśnie dlatego warto zadbać o zbudowanie swojej wartościowej sieci kontaktów, która będzie pomagała w rozprzestrzenianiu informacji reklamowych.

Zastosuj pozycjonowanie

Także LinkedIn może być używany jako wsparcie działań SEO, głównie pozycjonowania stron internetowych. Przy opisywaniu swojej firmy oraz w innych treściach zadbajmy o wykorzystanie odpowiednich słów kluczowych, które będą odnosiły się do prowadzonej przez nas działalności oraz lokalizacji.

 Dziel się swoją wiedzą

Jeżeli jesteś specjalistą w danej dziedzinie, możesz także dzielić się z innymi swoją wiedz. Dzięki temu możesz zostać influencerem, czyli osobą, która na skutek swojej wiedzy i doświadczenia oddziałuje na decyzje podejmowane przez inne osoby. Możesz publikować treści także na swoim blogu firmowym i linkować do niego na LinkedIn. W ten sposób klienci będą chętnie odwiedzali twoje strony i częściej będą kupować twoje produkty i usługi.

Więcej informacji o wykorzystaniu LinkedIn w marketingu znajdziesz na stronie publicrelations.pl, który skupia się na trendach w PR. Wspólnie z publicrelations.pl możesz jeszcze skuteczniej promować się on-line!

Czytany 374 razy

Artykuły powiązane