Od czego zacząć?
Zaczyna się od podziękowania subskrybentowi za zapisanie się do newslettera. Od razu widać, że ma się do czynienia z firmą, która jest uprzejma i pełna szacunku. Spełnia obietnice, które zostały złożone, gdy subskrybent się zapisał. Sposób, w jaki przygotujesz temat wiadomości e-mail decyduje o tym, czy wiadomość zostanie przeczytana, czy zignorowana.
Reklamy i newslettery mają najbardziej zauważalny wpływ na sprzedaż. Program do newsletterów zawsze był łatwym narzędziem na nawiązanie kontaktu z klientami i okazją do rozwoju. Jest to również najlepszy sposób na dotarcie do klientów.
W jaki sposób program do newsletterów ma przyciągnąć odbiorców?
Cóż, jeśli się nad tym zastanowić, zawsze jesteśmy pod telefonem. Podczas gdy SMS-y mogą być nieco natrętne, e-maile są przechowywane w naszej skrzynce odbiorczej do czasu, aż będziemy gotowi je otworzyć. Więc szanse na czytanie e-maili są większe, niż w przypadku SMS.
Pamiętaj, że pierwszy email, który wysyłasz powinien być prosty. Może on dotyczyć powitania potencjalnych subskrybentów w newsletterze i poinformowania ich o tym, jakie emaile będą od Ciebie otrzymywać. Daj im również znać, jakiego rodzaju informacji mogą się spodziewać. Możesz nawet załączyć prezent w postaci kuponu rabatowego Upewnij się, że będziesz ich informował systematycznie. Program do tworzenia newsletterów pomoże Ci skonfigurować wstępny e-mail jako automatyczny e-mail do wszystkich przyszłych potencjalnych klientów, którzy mogą zapisać się na Twoją listę. W ten sposób łatwo nawiążesz natychmiastowy kontakt.
Stwórz swoją pierwszą kampanię
Jeśli szukasz skutecznego narzędzia, które pomoże Twojej firmie zwiększyć sprzedaż, wykorzystaj program do mailingu w swojej kampanii newsletterów. To dość tani, ale skuteczny sposób na zdobycie lojalności klientów, utrzymywanie z nimi kontaktu i zachęcanie ich do ponownego odwiedzania Twojej strony.