Wydrukuj tę stronę
sobota, 27 luty 2021 18:21

Gadżety dla klientów, w które warto zainwestować

Ręczniki reklamowe Ręczniki reklamowe

Są produktami promocyjnymi zwiększającymi świadomość marki. Od dawna służą jako jedna z form reklamy. Wzbudzają przywiązanie i lojalność do danej firmy. Nie pozwalają o niej zapomnieć. Może być nimi właściwie wszystko. Gadżety dla klientów – jak je mądrze wybierać?

 

Jaki powinien być gadżet dla klienta?

Wszyscy kochamy prezenty, nawet te malutkie. Nic dziwnego, że drobne upominki stały się bardzo popularnym gestem w stronę klientów, szczególnie tych lojalnych lub dających firmom duży dochód. Wybór takiego prezentu jednak nie należy do rzeczy prostych i na pewno nie wolno go pozostawiać przypadkowi.

Jaki musi być idealny gadżet dla klienta?

  • Solidny. Nie chcesz przecież, żeby Twoja marka kojarzyła się z tandetą.
  • Przystępny finansowo dla firmy. Upominek ma być miły, przydatny i wywołać uśmiech na twarzy klienta, ale z drugiej strony nie może być zbyt zobowiązujący. Dodatkowo, takim gadżetem chcemy sprawić, żeby klient o nas myślał przy każdej możliwej okazji, ale jednocześnie nie chcemy w to zbyt dużo inwestować.
  • Praktyczny. Pomyśl o tym, czego Twój klient może potrzebować i raczej daruj już sobie oklepane długopisy, czy bloczki na notatki, choć używa ich każdy, to te raczej kojarzą się z reklamą, a nie prezentem..
  • Adekwatny do kosztów, które klient u nas ponosi. Nie wyobrażasz sobie chyba, żeby salon luksusowej marki aut, dał klientowi w prezencie najprostszy kubek. Sprawdził by się breloczek ze skóry dobrej jakości. Może okładka na dowód rejestracyjny.
  • Kojarzony z marką, najlepiej nie tylko przez nasze logo na nim. Pomyśl o tym z czym wiąże się Twoja usługa dla klienta. Jeżeli robisz dla niego stronę internetową, to kiepskim pomysłem będzie koszulka, ale już pendrive, na którym przecież mógłby przynosić Ci materiały, będzie bardzo zachęcający.

Ręczniki reklamowe – idealny dla siłowni i salonów kosmetycznych

Ręczniki reklamowe to jeden z popularniejszych gadżetów wybieranych jako forma prezentu dla klienta. Łatwo na nim umieścić nasze logo, czy coś co będzie się kojarzyć z naszą marką. Są stosunkowo tanie, a do tego same w sobie można pięknie ułożyć i zapakować. Ręcznik reklamowy jest też jednym z bardziej użytecznych prezentów. W końcu każdy z nas się kiedyś myje. Mimo to nie każdy powinien postawić na taki wybór. Nie chcesz przecież żeby klient księgarni, czy mechanika samochodowego pomyślał o Twojej marce w wieczornej kąpieli? Taki podarunek będzie idealnym pomysłem dla miejsc, w których dba się o swoje ciało, a więc wszelkiego rodzaju klinik, siłowni, gabinetów odnowy biologicznej, czy kosmetycznych.

Torba, którą można mieć zawsze przy sobie

Bardzo popularnym gadżetem są płócienne torby. Dzięki nim można w ładny sposób zapakować np. pakiet startowy lub powitalny. Torba będzie idealnym opakowaniem, które od razu „każe” klientowi pomyśleć od kogo dostał ten prezent i związać z nim pozytywne odczucia. Do tego takie opakowanie jest bardzo praktyczne i raczej nie trafi do kosza , podobnie jak folia, czy papier. Dzięki temu nasz klient może dzięki nam dostać coś, co przyda mu się na co dzień, a do tego będzie bardzo uniwersalne. Taka torba zakupowa będzie idealna do zabrania jakiś dodatkowych papierów z pracy, spakowania w oddzielną torbę stroju z siłowni, czy po prostu przyniesienia zakupów.

Elektronika pokaże, że idzie do przodu z duchem czasu

Gadżety elektryczne wciąż zyskują na popularności, a to za sprawą obniżenia cen drobnych produktów typu pendrivy, powerbanki, czy ładowarki. Takie rzeczy bardzo łatwo się personalizuje pod kątem koloru, logo, ale też kosztów zakupu. Dodatkowo świat się coraz bardziej komputeryzuje i zawody, które kiedyś były kojarzone ze starszą Panią pochyloną za biurkiem i uzupełniającą papiery w zupełniej ciszy, dziś są obsadzane przez pewne siebie i lubiące technologiczne osoby nowinki.

Balony, naklejki – wciąż niezawodne dla dzieci

Chcąc przypodobać się najmłodszym nie trzeba robić wiele. Akurat w przypadku dzieci sprawdza się zasada, że im więcej i im bardziej kolorowo i w wielu wypadkach również taniej, tym lepiej. Dzieciaki bezustannie zachwycają się wszelkiego rodzaju balonami, czy naklejkami.