Wydrukuj tę stronę
wtorek, 27 marzec 2018 20:40

Słodko w firmie !

Istnieje wiele ciekawych sposobów, które pozwalają nie tylko dobrze zareklamować firmę, ale także wykreować jej odpowiedni wizerunek. Nie mówię tutaj wyłącznie o tradycyjnych sposobach marketingowych, jak reklamy w prasie, radio czy w sieci oraz rozdawanie ulotek czy broszurek reklamowych.

Wyjątkowo ciekawym i cieszącym się coraz większą popularnością sposobem reklamowania firmy są słodycze opatrzone logiem danego przedsiębiorstwa. Można je wręczać podczas targów czy umieścić w salaterce położonej na recepcji. Wiele firm związanych ze sprzedażą online, decyduje się na wkładanie cukierków firmowych do przesyłek wysyłanych do klientów. To bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ powoduje, że odbiorca paczki zostaje pozytywnie zaskoczony i zapamiętuje daną markę na dłużej.

Słodycze od zawsze są bardzo dobrym upominkiem, który się nam niezwykle pozytywnie kojarzy. Właśnie dlatego stanowią idealne narzędzie do budowania dobrego wizerunku firmy. Jest to szczególnie ważne dla przedsiębiorstw, które dopiero wychodzą na rynek lub które są właśnie w momencie najintensywniejszego rozwoju.

Gdzie można zamówić pyszne słodycze z logiem firmy?

Na rynku istnieją firmy wyspecjalizowane w produkcji słodyczy reklamowych. Jedną z nich jest Majami. Dokładna oferta została zamieszczona na stronie www.Majami.pl, ale ogólnie rzecz ujmując, możemy kupić np. krówki, ptasie mleczka, sezamki czy produkty BIO.

Słodycze firmowe są często wykorzystywane także do działań reklamacyjnych. Odpowiadając pisemnie na reklamację klienta, warto dorzucić do koperty słodki upominek, który zatrze negatywne wrażenie. To bardzo ważne, ponieważ jak wiadomo, złe opinie o firmach potrafią rozejść się w zatrważającym tempie, dlatego do każdej reklamacji należy podejść bardzo uważnie, aby spełnić oczekiwania klienta i sprawić, żeby w przyszłości z chęcią znów skorzystał z naszych produktów czy usług.

Słodkie upominki firmowe mogą być także wykorzystywane okazjonalnie, na przykład jako miły dodatek do życzeń noworocznych, które wysyłamy do stałych klientów i kontrahentów. Możliwości użycia słodyczy firmowych jest wiele, a każda z nich przynosi realne korzyści dla przedsiębiorstwa, bo ma w sobie silny potencjał marketingowy.