×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 802.

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 801.

Wydrukuj tę stronę
piątek, 18 wrzesień 2015 12:52

Showroomy - nowy styl sprzedaży

Idea showroomów nawiązuje do koncepcji jak najlepszej, jak najpełniejszej i najbardziej efektownej ekspozycji oferowanych towarów. Odzwierciedleniem idei showroomu jest MODO Domy Mody, otwierający ponad 300-metrowy butik w strefie Art – Fashion, gdzie prezentowane będą najnowsze kolekcje młodych projektantów.

Showroomy stanowią całkowite przeciwieństwo masowej ofercie odzieży sklasyfikowanej według rozmiarów, kolorów i rodzajów lub stosów pudełek z butami. Ekspozycja towarów w showroomie jest wysmakowana, starannie zaaranżowana, subtelna i z klasą. Podkreśla walory prezentowanych ubiorów, wydobywa istotne szczegóły i przemawia do wyobraźni klientów.

Młodzi na start

Nowy showroom - POP UP MODO - jest nowoczesnym butikiem prezentującym autorskie kolekcje młodych projektantów, wśród których nie zabraknie finalistów Projektu Runway emitowanego na kanale TVN, jak np. Jacob czy Liliana Pryma. Obok nich swoje projekty zaprezentują: Gosia Strojek, Edyta Pietrzyk, Julia Pokrywka, Anna Feledyk, Anna Cichosz i wielu innych młodych, zdolnych wybijających się designerów. Natomiast w strefie Art Fashion swoje kolekcje pokażą m. in. Łukasz Jemioł, znany duet Paprocki&Brzozowski, Natasha Pavluchenko, Teresa Rosati i inni topowi projektanci.

MODO ceni zarówno tych znanych, jak i młodych projektantów oraz ich potencjał, który przekłada się na oryginalne, nietuzinkowe projekty, indywidualne rozumienie potrzeb klienta i niestandardowe podejście do mody.

Showroom czy pokaz?

Tradycją świata mody są pokazy nowych kolekcji na nadchodzący sezon, na które zapraszane są znane nazwiska, liczące się w modowej branży. Kolekcje prezentowane są przez topowe modelki, a pokazy organizowane są z rozmachem, bogatą oprawą, w tym medialną, poprzedzone wieloma zapowiedziami. Showroomy nie wpisują się w tę tendencję, a jednak ich dotarcie do potencjalnych klientów można uznać za szersze i lepiej dopasowane. Podczas gdy na pokazy chodzą gwiazdy filmowe i redaktorzy czołowych magazynów mody, do showroomu może przyjść każdy, kto jest zainteresowany modą autorską, ciekawymi projektami, niebanalnymi stylizacjami i świeżym spojrzeniem na modę. Klienci odwiedzający MODO Domy Mody będą mieli okazję poznania młodych projektantów, zaznajomienia się z ich twórczymi pomysłami, wysłuchania cennych wskazówek dotyczących poszczególnych stylizacji i kupienia tego, co im się najbardziej spodoba.

Moda w MODO

Prezentacja nowych kolekcji, zestawów czy stylizacji w showroomie ma za zadanie zachęcić klientów do zakupu, lecz również wprowadzić ich w świat mody. Służą temu starannie dobrane detale pomagające zaaranżować przyjazne i przyjemne wnętrze, w którym klient czuje się swobodnie i z chęcią zajmuje się atrakcyjnymi ubiorami, czy butami, dopasowując je do swoich wyobrażeń i preferencji zakupowych. Wnętrze POP UP MODO zostało niezwykle starannie zaprojektowane. Króluje w nim minimalizm, nowoczesność i funkcjonalność. Ciepłe kolory ścian i miękka barwa światła tworzą klimat pozwalający jak najlepiej zaprezentować modną odzież i obuwie.

Showroomy stają się nowym stylem sprzedaży, co zawdzięczają swojemu charakterowi i przeznaczeniu. Klienci doceniają nie tylko interesującą ofertę sprzedażową, lecz również sposób jej zaprezentowania, który świadczy o szacunku dla nich i zrozumieniu ich potrzeb.

Media