Wydrukuj tę stronę
środa, 11 wrzesień 2019 11:49

Jak działają na nas kwiaty?

Kwiaty w biurze Kwiaty w biurze Kwiaciarnia Fermentum

Bukiet kwiatów to nietrwała ozdoba – faktycznie tak jest, ale nie oznacza to, że nie warto ich kupować.

Po pierwsze kompozycje florystyczne bywają naprawdę zachwycające. Po drugie w związku z tym, że więdną, można cieszyć się zupełnie nowymi elementami dekoracyjnymi tak często, jak się chce. Po trzecie patrzenie na kwiaty oraz wąchanie ich poprawia samopoczucie i dodaje energii.

Okazuje się, że osoby spędzające sporo czasu w pomieszczeniach, w których znajdują się kwiaty, są zazwyczaj pogodne. Poza tym bez większego problemu mobilizują się do tego, aby wykonywać różne obowiązki. Czyli, żeby unikać negatywnych myśli, rozleniwienia czy wrażenia, że nie ma się na nic siły, najlepiej regularnie układać rozmaite kwiaty w wazonie. Powinny wziąć to pod uwagę przede wszystkim osoby mieszkające w takich miastach, jak Warszawa, Kraków, Łódź itp., które wiele godzin spędzają w biurowcach i rzadko mają kontakt z zielenią. Zresztą coraz częściej do takiego samego wniosku dochodzą właściciele i dyrektorzy firm, a co za tym idzie postanawiają nawiązać współpracę z florystami. Specjaliści od układania pięknych kompozycji, mogą systematycznie dostarczać świeże kwiaty do biura, a ponadto dobierają je tak, by idealnie pasowały do wystroju wnętrz.

Pracownicy, których otaczają wyjątkowe bukiety i mają możliwość zatrzymania od czasu do czasu wzroku na jednej z takich oryginalnych ozdób, traktują to jako niemałą przyjemność. Natomiast ważne, aby nie poprzestawać na złożeniu kilku zamówień w kwiaciarni. Kwiaty w biurze to doskonały pomysł, ale żeby ich rola nie sprowadzała się tylko do funkcji wspomnianej już nietrwałej ozdoby, powinny być wymieniane na bieżąco. Dzięki temu osoby zatrudnione w danej firmie staną się mniej podatne na stres, bardziej efektywne, a także wzrośnie poziom ich zadowolenia. Niebanalne bukiety w miejscu pracy działają niezwykle pozytywnie na każdego, kto ma z nimi stały kontakt. Warto dodać, że klienci i kontrahenci często odbierają je jako interesujący akcent, który wywołuje sympatię oraz zwiększa ich zaufanie do przedsiębiorstwa.