czwartek, marzec 28, 2024
czwartek, 29 październik 2015 11:18

Silny gracz na polskim rynku

Stabilna pozycja rynkowa, rozbudowana sieć dystrybucji w całym kraju, prestiżowe nagrody branżowe, ogólnokrajowe dermokonsultacje dla klientów i szeroki plan rozwoju na 2016 rok – tak prezentuje się sytuacja koncernu BIOTA (producenta dermokosmetyków marki BIOXSINE) po ponad dwóch latach obecności w Polsce. Dobre wyniki zaowocowały decyzją koncernu by już wkrótce poszerzyć portfolio produktów BIOTA dostępnych na polskim rynku.

„Od momentu wejścia marki Bioxsine na rynek Polski udało się nam wypracować bardzo stabilną pozycję firmy, na co głównie wpłynęła konsekwentnie budowana sieć dystrybucyjna oraz świetne opinie klientów o naszym produkcie. Pozycja ta skłoniła koncern do poszerzenia portfolio na polskim rynku co nastąpi już na początku 2016 roku. Decyzji tej sprzyjają również uwarunkowania ekonomiczne – rodzimy rynek kosmetyków premium jest dalej bardzo chłonny. Jak pokazują badania, w Polsce zajmuje on aktualnie zaledwie kilkanaście procent co stanowi niski wynik np. w porównaniu z Francją gdzie kosmetyki selektywne stanowią 1/3 rynku. Badania pokazują także, że Polacy chcą kupować kosmetyki ekskluzywne, dlatego z przyjemnością dostarczymy im kolejnych rozwiązań proponowanych przez nasze laboratoria. Najlepszym dowodem doskonałej opinii klientów BIOXSINE o tej kuracji jest zdobyte w tym roku wyróżnienie magazynu Glamour – GLAMMIES 2015 oraz tytuł „Dobra Marka 2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma” dziennika Rzeczpospolita. Jesteśmy przekonani, że nasze nowe propozycje również podbiją polski rynek i serca konsumentów”– mówi Michał Kowalski, dyrektor zarządzający polskiego oddziału BIOTA.


Koncern BIOTA od ponad dekady buduje silną pozycję w segmencie dermokosmetyków na całym świecie. Firma posiada własne laboratoria opracowujące formuły produktów oraz prowadzące badania naukowe. Kosmetyki BIOTA łączą w sobie unikalne roślinne składniki z doświadczeniem naukowym, co daje bardzo wysoką skuteczność działania. Jakość potwierdzają badania Instytutów Badawczych m.in. Dermatest Germany. W swoim portfolio koncern posiada ponad 10. specjalistycznych marek. Na polskim rynku produkty firmy BIOTA dostępne są w kanale profesjonalnym - czyli w aptekach.

Bioxsine dermokosmetyki przeciw wypadaniu włosów