czwartek, 29 październik 2015 10:18

Silny gracz na polskim rynku

Stabilna pozycja rynkowa, rozbudowana sieć dystrybucji w całym kraju, prestiżowe nagrody branżowe, ogólnokrajowe dermokonsultacje dla klientów i szeroki plan rozwoju na 2016 rok – tak prezentuje się sytuacja koncernu BIOTA (producenta dermokosmetyków marki BIOXSINE) po ponad dwóch latach obecności w Polsce. Dobre wyniki zaowocowały decyzją koncernu by już wkrótce poszerzyć portfolio produktów BIOTA dostępnych na polskim rynku.

„Od momentu wejścia marki Bioxsine na rynek Polski udało się nam wypracować bardzo stabilną pozycję firmy, na co głównie wpłynęła konsekwentnie budowana sieć dystrybucyjna oraz świetne opinie klientów o naszym produkcie. Pozycja ta skłoniła koncern do poszerzenia portfolio na polskim rynku co nastąpi już na początku 2016 roku. Decyzji tej sprzyjają również uwarunkowania ekonomiczne – rodzimy rynek kosmetyków premium jest dalej bardzo chłonny. Jak pokazują badania, w Polsce zajmuje on aktualnie zaledwie kilkanaście procent co stanowi niski wynik np. w porównaniu z Francją gdzie kosmetyki selektywne stanowią 1/3 rynku. Badania pokazują także, że Polacy chcą kupować kosmetyki ekskluzywne, dlatego z przyjemnością dostarczymy im kolejnych rozwiązań proponowanych przez nasze laboratoria. Najlepszym dowodem doskonałej opinii klientów BIOXSINE o tej kuracji jest zdobyte w tym roku wyróżnienie magazynu Glamour – GLAMMIES 2015 oraz tytuł „Dobra Marka 2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma” dziennika Rzeczpospolita. Jesteśmy przekonani, że nasze nowe propozycje również podbiją polski rynek i serca konsumentów”– mówi Michał Kowalski, dyrektor zarządzający polskiego oddziału BIOTA.


Koncern BIOTA od ponad dekady buduje silną pozycję w segmencie dermokosmetyków na całym świecie. Firma posiada własne laboratoria opracowujące formuły produktów oraz prowadzące badania naukowe. Kosmetyki BIOTA łączą w sobie unikalne roślinne składniki z doświadczeniem naukowym, co daje bardzo wysoką skuteczność działania. Jakość potwierdzają badania Instytutów Badawczych m.in. Dermatest Germany. W swoim portfolio koncern posiada ponad 10. specjalistycznych marek. Na polskim rynku produkty firmy BIOTA dostępne są w kanale profesjonalnym - czyli w aptekach.

Bioxsine dermokosmetyki przeciw wypadaniu włosów

Czytany 2707 razy

Artykuły powiązane

  • Kérastase - kąpiel do włosów cienkich sposobem na objętość i blask Kérastase - kąpiel do włosów cienkich sposobem na objętość i blask

    Masz problem z brakiem objętości? Poznaj propozycję od Kérastase. Kąpiel do włosów to produkt, który nie tylko delikatnie oczyści pasma, ale także odżywi, pozostawiając je lśniące i gładkie. Alternatywa standardowego szamponu do włosów, połączenie odżywki i produktu oczyszczającego przeznaczona specjalnie dla włosów cienkich i delikatnych - to właśnie kąpiel Cristal od Kérastase. Sprawdź, dlaczego jest tak wyjątkowa.

  • Testujemy: Naturativ Szampon Regeneracja oraz Odżywkę Objętość i Wzmocnienie Testujemy: Naturativ Szampon Regeneracja oraz Odżywkę Objętość i Wzmocnienie

    Każda kobieta przynajmniej od czasu do czasu powinna zrezygnować z nasyconych chemią kosmetyków, na rzecz produktów naturalnych. Szczególnie, jeśli chodzi o szampon i odżywkę do włosów.

  • Znasz już PRO FIBER od L’Oréal Professionnel? Znasz już PRO FIBER od L’Oréal Professionnel?

    Pamiętasz o długotrwałej pielęgnacji włosów PRO FIBER od L'Oréal Professionnel?

  • Włos daje głos Włos daje głos

    Każda kobieta marzy o pięknych, bujnych włosach. Niestety matka natura nie każdego obdarza bujną czupryną, w dodatku ilość włosów na głowie często może świadczyć o zmianach zachodzących w naszym organizmie. Co robić kiedy niepokojącą ilość włosów znajdujemy w swoim otoczeniu - na szczotce, ubraniach, podłodze? Jeśli doświadczamy zjawiska nadmiernego przerzedzania się ich, to znak, że chcą nam o czymś powiedzieć.

  • Piękno ma nowy smak! Piękno ma nowy smak!

    Każda kobieta wie, że piękne włosy to takie, które cieszą oko wspaniałym kolorem i zdrowym wyglądem. Jak sprawić, żeby bujna fryzura była powodem do codziennej dumy, a nie tylko po wyjściu od fryzjera?