Golden Rose oferuje szeroką gamę kosmetyków, wprowadzając do sprzedaży nowości na każdą porę roku. Nie inaczej było i tym razem w gościnnych progach Hajoty Press Club na warszawskich Starych Bielanach.
Jakie trendy przewiduje i promuje na najbliższe miesiące Golden Rose do upiększania cery, podkreślania oczu, ust i stylizacji paznokci?
Jeśli chodzi o cerę, to szczególnie wskazane będzie uwydatnianie kości policzkowych poprzez konturowanie i, delikatne muśnięcie bronzerem oraz dodanie połysku, aby osiągnąć efekt „panienki z dobrego domu”.
Ultra graficznymi oczami musi zawładnąć mrok osiągnięty kreską klasycznej czerni; dla nieśmiałych pań – smoky eye, dla odważnych - wszystkie chwyty dozwolone, np. czerwona kreska wykonana konturówką do ust.
Usta: do wyboru. Albo w soczystej czerwieni, albo w ciemnym burgundzie lub śliwce, albo mroczne, gotyckie, albo – lekko błyszczące, naturalne – jak u pensjonarki.
Paznokcie. W tej materii mamy istną feerię możliwości. Metal w wersji glamour (srebro, złoto, granat), biel z czernią, styl nude i wszelkie wzory: kreski, kółka, księżyce i co bardziej wymyślne abstrakcyjne formy.
Nowości. Od kilku rodzajów zmywaczy do makijaży, mleczek, toników przez metaliczne linery, kredki do powiek po 17 kredek do ust z wysokimi zawartościami pigmentów oraz całą gamę lakierów do paznokci.
Powyższa teoria została poparta praktyką. Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, wykonała na twarzach wszystkich dziennikarek uczestniczących w konferencji indywidualnie dopasowane makijaże, a Agnieszka Kowalczyk fachowo wystylizowała ich paznokcie.
Wypięknione panie dziennikarki z animuszem częstowały się daniami lanczowymi, popijały czerwone wino, wesoło gawędziły, ciesząc się chwilą relaksu w gościnnych podwojach, także w ogrodzie, Hajoty Press Club.
Monika Pac-Iskandar, prezes Hajoty Press Club, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Firmą Kosmetyczną Loton oraz z producentem kosmetyków naturalnych Nacomi.
Salon konferencyjny w Hajoty Press Club
Agnieszka Kowalczyk stylizuje paznokcie red. Małgorzaty Fijałkowskiej z „Avanti”
Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, udziela porad i wykonuje najmodniejsze makijaże na nadchodzący sezon
Lunch na tarasie
Yoko przygląda się Monice Pac-Iskandar – prezes Hajoty Press Club i Tamarze Gotowickiej – redaktor naczelnej „Kosmetyki i Kosmetologii”
Red. Agnieszka Stolarska z „Informacji Handlowych”, która ma na ustach szminkę Golden Rose Vision Lipstick nt 119, zostawia jej ślad na policzku Moniki Pac-Iskandar – prezes Hajoty Press Club